Po 10 latach przerwy home.pl powraca z nową kampanią wizerunkową naszego autorstwa. W nowej komunikacji marka wysyła jasny komunikat do właścicieli firm - jeśli pomimo całego wysiłku, biznes nie kręci się tak, jak byś sobie tego życzył, to albo świat stanął na głowie, albo potrzebujesz wsparcia home.pl.  

Kampanię tworzą spot 30 sekundowy i jego skrót 15 sekund, emitowane w stacjach TV oraz 4 spoty 15- i 6-sekundowe przygotowane na potrzeby komunikacji online. Poza spotami jest również szeroko zakrojona kampania display.

Spot 30 sek


zobacz

Jak przenieść firmę do internetu?

zobacz

Jak zaistnieć w internecie?

zobacz

Jak uruchomić sklep w internecie?

Spoty 6 sek

Bohaterem oraz czynnym narratorem kampanii jest doradca, grany przez Kamila Szeptyckiego, aktora młodego pokolenia. Kompetentny i obdarzony poczuciem humoru, obserwuje biznesy swoich klientów z bliska i na bieżąco im doradza. Pomaga w odniesieniu sukcesu, oferując gotowe narzędzia i sprawdzone rozwiązania home.pl.

Kampania ma charakter wizerunkowy, którą oparliśmy na trzech głównych kanałach: Video, Display, Content.

Zaplanowaliśmy szereg działań, zaczynając od kampanii, wykorzystujących przygotowane przez nas spoty, na największych portalach VOD [Polsat, TVN, TVP], uzupełnione o zasięgowy format YouTube Masthead.

W kampanii wykorzystującej formaty displayowe, skupiliśmy się zarówno na dużych formatach jak i kampaniach performance’owych, dobudowujących zasięg w interesującej nas grupie docelowej. W ramach współpracy z home.pl wykorzystaliśmy angażujące formaty richmediowe, zachęcające do interakcji Użytkownika z kreacją. Część contentowa skupia swoją uwagę na materiałach eksperckich publikowanych na najbardziej poczytnych portalach biznesowych/technologicznych. W ramach współpracy powstały ekskluzywne sekcje specjalne a także portale grupujące wartościowe treści (i.e firmawsieci.onet.pl).